9 Ağustos 2011 Salı

Yeniden ve yepyeni...





İstanbul'dayım...


Bu sefer iki günlük aralarda , yada bayramdaki koşuşturmanın içinde seyretmiyorum bu şehri.


Sabrın sonu selamet olanından nasibim ile mesken eyledim İstanbul'u...



Henüz daha evime taşınmadım. Anne ocağında misafiriz eşceğizimle ama buradayım artık ve rahat rahat soluyorum şehr-i.


Daha gelir gelmez ruhumu dirilten, yüzümü güldüren bir iksir ile karşıladı sanki bu şehir beni. Ne gariptir gelir gelmez bir canlılık, taptaze bir heyecan geldi ruhuma devamına duacı olduğum.


Ramazan ile İstanbul birleşince bambaşka çiçekler açtırdı belkide. Ve istediklerine ulaşabilme imkanı belki beni bu denli yenileten. Gücüm yeter mi bilinmez kısmet , ama o güzelliklere ve imkanlara yakın olmak bile iyi geldi bana .


Rabbim ' e en derinden bir niyazım var geldiğim ilk günden beri.


Boğazın ihtişamını seyrederken bir yakadan bir yakaya, şöyle kocamn bir nidâ yükseldi içimden içime ,ruhumdan arş-ı alaya doğru.



"Allah'ım bizi bu şehre , bu şehri de bize hayırlı kıl" amin...

Hiç yorum yok: