24 Ağustos 2010 Salı

Kahramanmaraş 'ta Ramazan


Bir saniye sonrasının bile iplerinin elinde olmayışına derinden iman ettiğin anlar vardır ya . İŞte bu Ramazan Ayı süpriz bir Ramazan Ayı benim için.
Geçen yıl Ramazan Ay'ında ne ben ne de eşim bu Ramazan Ayı'nı Maraş' ta geçireceğimizi bilemezdik. Kimbilir ömrümüze yazılan Ramazanlar daha hangi şehirlerin rengine , hangi dostların sohbetine boyanacak?. Maraş' ta Ramazan soluklamak güzel ama kavuşamasa da ömrü boyunca gönlündeki sevdalıyı unutmayan aşığın yıldönümlerinde kalbinin teklemesi gibi. benim de gönlüm bilhassa Ramazan Ay'ında Diyar-ı İstanbul için çırpınıyor.
Bilmiyorum , şehri mi , ailemi mi yoksa geçirdiğim beş senenin bereketini mi özlüyorum bu günlerde ?
Her şeye ve her şehre rağmen bu ay en bereketli ay ve gönüllerin O'na (C.C) meyletmesi ile oluşan rûzigâr her mekanda soluklanmaya değer.
Hakkını verebilmek duasıyla , vesselam ...

2 yorum:

reyhandan dedi ki...

NE GÜZEL YAZILARIN VAR MAAŞLLAH BAREKALLAH,SENDE BİZDENSİN ANLAŞILDI BANADA GEL BEKLERİM TANIŞIRIZ İNŞ.SELAMETLE...

Topraktan Sayfalarım dedi ki...

Teşekkürler.
bende sizin blogu ziyaret ettim. Gerçekten ellerinize sağlık:) muhakkak istifade edeceğim...